FAQ

Zadzwoń do nas!
02.

Pytania i odpowiedzi

Masz pytania lub wątpliwości? Napisz do nas, z pewnością na wszystko Ci odpowiemy. Możesz również sprawdzić najczęściej zadawane pytania, może to, które chciałeś zadać również się tutaj znajduje? Poznaj nasze FAQ.

01.

Koszt zależy od rodzaju usterki i materiałów jakie będą potrzebne, a szczegółową wycenę podajemy po oględzinach. Oględziny są bezpłatne oraz wstępna konsultacja.

Tak, na wszystkie nasze usługi udzielamy gwarancji. Jej długość zależy od rodzaju pracy, ale najczęściej wynosi od 12 miesięcy nawet do 48 miesięcy.

Akceptujemy płatność gotówką oraz  przelewem. Wystawiamy  również faktury VAT.

Tak, doradzamy w wyborze kotła, instalacji CO, klimatyzacji i rekuperacji, aby system był oszczędny, wydajny i dopasowany do Twoich potrzeb.

Działamy na terenie województwa warmińsko-mazurskiego oraz podlaskiego – dojeżdżamy do klientów w promieniu do 200 km od miejscowości Gołdap.

Nie, w ramach wykonania usługi dojazd jest całkowicie bezpłatny.

Czas realizacji zależy od rodzaju usługi. W przypadku drobnych napraw działamy zazwyczaj tego samego dnia. Montaż kotła, systemu rekuperacji lub klimatyzacji wymaga wcześniejszego umówienia terminu. W sytuacjach awaryjnych reagujemy możliwie najszybciej – zazwyczaj w ciągu kilku godzin.

Masz pytania? Jesteśmy do dyspozycji!

Czekamy na Twój kontakt. Z przyjemnością rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości i przedstawimy każdy szczegół naszej oferty.